Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگو با ایانا خبر داد:

توزیع گسترده گوشت قرمز در سطح استان آذربایجان شرقی

تنظیم بازار گوشت قرمز استان با توزیع ۳۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع 320 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در دهه دوم بهمن ماه سالجاری برای تنظیم بازار گوشت قرمز استان خبر داد.

توزیع گسترده گوشت قرمز در سطح استان آذربایجان شرقی

اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه توزیع گسترده گوشت قرمز تا رسیدن به تعادل قیمت در بازار تداوم می یابد گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستانها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و دوم این طرح 770 تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله در بازار استان آذربایجان شرقی توزیع شد و در این مرحله 120 تن گوشت گوسفندی قرمز منجمد در قالب مرحله سوم و 200 تن گوشت منجمد گوساله در قالب مرحله چهارم توزیع می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف و... توزیع می‌شود و فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح می باشد اما در صورت عدم وجود آنها، سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستانها توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

وی تاکیدکرد: قیمت گوشت منجمد توزیعی در این مرحله برای فروش به مصرف کننده بین 130 تا 155 هزار تومان می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید