Iranian Agriculture News Agency

تاج الدینی در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری جلسه هماهنگی الگوی کشت شهرستان هوراند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند از برگزاری جلسه هماهنگی الگوی کشت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جلسه هماهنگی الگوی کشت شهرستان هوراند

  سیدرضا تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، گفت: الگوی کشت به منظور بهره برداری پایدار از منابع پایه و تامین امنیت غذایی است و برنامه الگوی کشت برای اجرا در سال زراعی 1402- 1401 به شهرستان ها ابلاغ شده است در همین اساس اولین جلسه کارگروه الگوی کشت با حضور معاون فرماندار، مدیر جهادکشاورزی، بخشدار و سایر اعضای کارگروه در سالن جلسه این مدیریت برگزار شد.

 وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ملی وظایف همه اعضای کارگروه مشخص شده است که از الزامات اجرای این طرح ملی است که با همکاری همه دستگاههای ذی ربط اجرا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند افزود: در این جلسه گزارشی از سیما و وضعیت کشاورزی و برش برنامه اصلاح الگوی کشت شهرستان ارائه شد و در ادامه جلسه سایر اعضای کارگروه نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای بهتر و هماهنگی و همکاری لازم بیان کردند و مقرر شد جلسات کارگروه به صورت مستمر در سطح مدیران و نیز کارشناسان دستگاههای ذیربط برگزار شود و ایده ها و پیشنهادات خود را به جهاد کشاورزی شهرستان ارایه کنند.

تاج الدینی افزود: الگوی کشت یکی از مهمترین مباحث در برنامه ریزی کشاورزی محسوب می شود که این طرح در سال زراعی جاری در بخش زراعت و در ادامه در بخش باغبانی اجرا می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید