Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

دستاوردهای پرشمار بخش کشاورزی حاصل اندیشه های خلاق و عزم و تلاش خستگی ناپذیر بانوان روستایی و کارشناسان زن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر و همچنین زادروز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و این روز را به تمامی مردم استان به ویژه بانوان همکار و زنان بهره‌بردار بخش کشاورزی تبریک و تهنیت گفت.

دستاوردهای پرشمار بخش کشاورزی حاصل اندیشه های خلاق و عزم و تلاش خستگی ناپذیر بانوان روستایی و کارشناسان زن

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن پیام  اکبر فتحی بدین شرح است:

سالروز ولادت حضرت فاطمه ‌الزهرا (س)، یادآور مقام ارزشمند و جایگاه والای زنان و مادران است؛ و چه افتخاری والاتر از این که به یمن این میلاد فرخنده به بزرگداشت جایگاه رفیع زن و مقام مادر پرداخته شود. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و فعالانه در عرصه ‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه بخش کشاورزی مشارکت دارند و برای آینده‌ای بهتر تلاش می‌نمایند.

روشن است که بخش قابل توجهی از موفقیت ها و دستاوردهای پرشمار بخش کشاورزی نیز حاصل اندیشه های خلاق و عزم و تلاش خستگی ناپذیر بانوان روستایی و کارشناسان و همکاران زن ما در بخش‌های مختلف تحقیقاتی، حوزه اداری و دیگر بخش هاست که با تمام وجود دوشادوش مردان برای اجرای مسوولیت ها و پیشبرد ماموریت‌های سازمان کوشش می کنند.

اینجانب نیز فرصت را مغتنم شمرده، میلاد سراسر برکت آن بانوی نورانی، روز زن و مادر، هفته گرامیداشت زن و همچنین زادروز تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به همگان به ویژه بانوان پرتلاش مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه، و زنان بهره‌بردار بخش کشاورزی استان که همواره در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده، همگام با سایر فعالان بخش کشاورزی در جهت تعالی اهداف بخش کشاورزی گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزومندم حضور پر فروغ این بانوان توانمند و متعهد، منشا اقدامات مهم و موثری در جامعه به ویژه بخش کشاورزی استان شود.

 

اکبر فتحی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید