Iranian Agriculture News Agency

رحمانی در گفتگو با ایانا خبر داد:

توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آذربایجان شرقی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آذربایجان شرقی خبر داد.

توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آذربایجان شرقی

 منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در مرحله نخست این طرح 80  تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله در بازار  استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، تعاونی های مصرف و... توزیع می‌شود ادامه داد: ترجیحاً فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه مدنظر بوده و در غیر اینصورت سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز جهت معرفی برای توزیع توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها امکان پذیر می باشد.

رحمانی تاکید نمود: قیمت گوشت منجمد برای توزیع بسته به نوع کالا با تحویل درب سردخانه پشتیبانی امور دام و قیمت فروش به مصرف کننده بین 130 تا 155 هزار تومان می باشد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستانها ، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستانهای متقاضی استان اختصاص خواهد یافت ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید