Iranian Agriculture News Agency

از 19 تا 22 دی ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود

نمایش دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد.

نمایش دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی ایران

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جمع مدیران سازمان با اعلام این مطلب گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه جامع کشاورزی که با محوریت سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای برپا می‌شود، حضور می یابد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای تبیین و معرفی جامع دستاوردهای سازمان، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان و بهره برداران  است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی بر لزوم شرکت فعال در نمایشگاه بین المللی کشاورزی که طی روزهای آتی در تهران برگزار خواهد شد، تاکید نمود و گفت: حضور پر رنگ سازمان های تابعه و واحدهای مختلف سازمان به مثابه سرمایه گذاری و نمایش عملکرد این بخش هاست.

وی با بیان اینکه قطع و یقین آقای رئیس جمهور ، معاون اول و وزرا، مقام عالی وزارت و همچنین مسئولین وزارت جهاد کشاورزی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد افزود: بایستی تلاش کنیم عملکرد سازمان را در طول دولت سیزدهم در قالبهای مختلف ارائه کنیم.

فتحی با بیان اینکه همه واحدها و مدیریت ها موظفند روابط عمومی سازمان را از نظر امکانات، تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه، محصولات منتخب و نمونه از تولید تا فرآوری یاری رسانند، گفت: برپایی این نمایشگاه را باید یک فرصت مغتنم بدانیم این یک هزینه نیست، هرکس در حوزه خودش یک سرمایه گذاری انجام می دهد.

وی بر زمینه حضور فعال شرکت های دانش بنیان کشاورزی از استان آذربایجان شرقی جهت ارائه تولیداتشان در این نمایشگاه تاکید نمود و افزود: بایستی تمهیداتی اندیشید تا کشاورزان پیشرو و کارشناسان بخش کشاورزی بتوانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نمایشگاه جامع کشاورزی از 19 تا 22 دی ماه جاری از ساعت 9 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی نیز در قالب یک پاویون اختصاصی به نمایش توانمندی‌ها و آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در غرفه 24 سالن شماره 5 (سالن ملل) نمایشگاه بین المللی تهران با افتخار میزبان متخصصان، صاحب‌نظران، کشاورزان ، بهره برداران ، اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و مردم عزیز استان و کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید