Iranian Agriculture News Agency

جلسه شورای فرهنگی جهادکشاورزی تبریز برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان، فرقانی مدیر جهادکشاورزی تبریز و حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد روحانی مدیریت جهادکشاورزی تبریز برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگی جهادکشاورزی تبریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی با اشاره به اهمیت فرهنگ اظهار کرد:  نباید چالش فرهنگی را دست کم بگیریم چرا که در جامعه ما بحث های فرهنگی تابع احساسات است و واقعیت این است که اگر در بحث های فرهنگی مسیر مشخصی وجود نداشته باشد ضربه های آن را همه می بینند و یکی از اهداف برگزاری جلسات شورای فرهنگی این است که مسیر برای ما مشخص و هموار باشد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ امنیت غذایی  گفت: امروزه فرهنگ به یک چالش تبدیل شده است چرا فرهنگ دست یابی به غذای سالم امری مهم و حیاتی است و این نیازمند فرهنگ درست مصرف کردن و توجه بیشتر به امنیت غذایی است.

وی با اشاره به برنامه های تحولی حوزه نمایندگی ولی فقیه در زمینه فرهنگ تصریح کرد: با برنامه ریزی در جهت رفاه کارکنان، پرداخت وام های ازدواج ، فرزند آوری و برگزاری اردوهای فرهنگی ویژه کارکنان در صدد  افزایش کارآمدی و نشاط بین کارکنان هستیم.

وی در خاتمه سخنان خود برگزاری ‌کارگاه های مشاوره و کارگاه‌های آموزش یک روزه (سبک زندگی فاطمی برای خواهران) را از دیگر برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فرقانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به برنامه های فرهنگی اجرا شده در مدیریت اظهار کرد: برگزاری سه جلسه جهاد تبیین، برگزاری همایش جهاد تببین در موضوع وقایع اخیر  با سخنرانی حاج اقای احمدی امام جمعه شهر باسمنج، جلسات ستاد اقامه نماز، ستاد زکات، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر همکار در مدیریت،  بر گزاری میز خدمت در مدیریت و حضور در میزهای خدمت باسمنج، خسروشاه و تبریز، نشست های خبری با اصحاب رسانه و همچنین برگزاری کلاس های هفتگی کتابخوانی توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز از اهم اقدامات فرهنگی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید