Iranian Agriculture News Agency

انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

رییس انجمن روابط عمومی ایران از آغاز به کار نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، خسرو رفیعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی گفت: انجمن روابط عمومی ایران اولین انجمن در حوزه روابط عمومی و ارتباطات در کشور است که سعی در ایجاد تحولی نوین در حوزه روابط عمومی سازمان، شرکت و نهادهای دولتی و خصوصی کشور دارد که خوشبختانه هم اکنون شاهد آغاز به کار نمایندگی این انجمن در استان آذربایجان شرقی هستیم.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی همواره به عنوان مهد فرهنگ و شهر تبریز نیز به عنوان شهر اولین ها یاد می شود از سوی دیگر حمید نطقی، بنیان‌گذار و پدر روابط‌عمومی نوین ایران نیز زاده تبریز است و در این راستا، می توان این استان را به عنوان یکی از پیشتازان در عرصه روابط عمومی به حساب آورد. وجود مراکز و قطب های بزرگ فرهنگی، صنعتی و اجتماعی در آذربایجان شرقی، می تواند این استان را به عنوان یکی از قطب های مهم روابط عمومی کشور مطرح کند.

رفیعی، هدف از راه اندازی این انجمن را ارتقای سطح علمی و عملی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی عنوان کرده و از طراحی برنامه های مختلف انجمن در راستای دستیابی به این هدف خبر داد.

رییس انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: این انجمن، تشکلی مستقل بوده و بدون هیچگونه وابستگی به نهاد، اداره و یا سازمان دولتی و خصوصی ایجاد شده است.

خسرورفیعی رییس انجمن روابط عمومی ایران
از آغاز به کار نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان آذربایجان شرقی خبر داد

وی، تشکیل این انجمن استانی را پس از برگزاری جلسات متعدد با اعضای هیات رییسه انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرده و گفت: رییس شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، جناب اقای ابراهیم مولائی بوده و سرکارخانم فائزه زنجانی و آقایان رامین نظامی خواه، محمدرضا عزیزپور ، وحید کاظم زاده ، یعقوب میرزایی و مجتبی کرمانی زاده، اعضای این شورا را تشکیل می دهند.

 رفیعی افزود: علاقه مندان جهت عضویت در این انجمن می توانند با مراجعه به وبسایت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی به نشانی https://azarpr.com نسبت به ثبت نام در این انجمن اقدام کنند.

وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان ، سخنگو و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و یعقوب میرزایی مسئول سابق روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دو عضو شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی

 

گفتنی است وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان ، سخنگو و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و یعقوب میرزایی از فعالان عرصه روابط عمومی و مسئول سابق روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دو عضو شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی را تشکیل داده اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید