Iranian Agriculture News Agency

استاندار آذربایجان شرقی از مهندس فتحی تقدیر کرد :

در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تجلیل شد

در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین با اهدای لوحی توسط استاندار آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تجلیل شد

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین با اهدای لوحی توسط استاندار آذربایجان شرقی  از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در راستای بسیج ظرفیت ها و امکانات، تامین و تدارک نیازمندی ها و تسهیل گری در امر برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین تجلیل شد.

 در لوح اهدایی عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی به اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است: بار دیگر اربعین پیام آور وحدت میان مسلمین جهان شد و کربلا کعبه دل های عاشق گردید؛ در میان مناسک و آیین هایی که همه ساله به مناسبت گرامیداشت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار می‌شود، اربعین فرصت خلق حماسه‌ای است تا میلیون ها انسان عاشق و پاک باخته از پیر و جوان، زن و مرد مذاهب و ملّیت های مختلف در شرایط سخت و دشوار با پای پیاده، خود را برای زیارت عتبات عالیات به سرزمین عراق و کربلای معلی برسانند و عشق است که این حضور چند ده میلیونی را مدیریت می نماید و این عشق حسینی در رگ و خون تمام آزادگان وجود دارد.

 بدین‌وسیله از خدمات صادقانه جناب عالی در راستای بسیج ظرفیت ها و امکانات، تامین و تدارک نیازمندی ها و تسهیل گری در امر برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین تشکر و قدردانی می نمایم. امید است با استعانت از حضرت باریتعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم الحسینی، طول عمر با عزت و سربلندی همراه با عاقبت به خیری قرین راهتان گردد.

 

حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید