Iranian Agriculture News Agency

اسلامی در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری جلسه قرارگاه جهاد تبیین با عنوان اهمیت فرهنگ معنوی زکات در روستای چنار شهرستان عجب شیر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر از برگزاری جلسه قرارگاه جهاد تبیین با عنوان اهمیت فرهنگ معنوی زکات در روستای چنار شهرستان عجب شیر برگزار شد.

برگزاری جلسه قرارگاه جهاد تبیین با عنوان اهمیت فرهنگ معنوی زکات در روستای چنار شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین حشمتی کارشناس حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر در این جلسه با اشاره به اینکه تلاش دشمن در راستای ایجاد تردید کارآیی و اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تنها راهکار مقابله با این مسئله را جهاد تبیین، معرفی دستاوردها و بیان حقایق به جامعه بیان نمود.

وی در ادامه راه اندازی جهاد تبیین در جامعه را نیاز امروز برای آگاهسازی مردم دانسته و توجه به امنیت غذایی را از اولویت های مسئولین و تولید کنندگان بخش کشاورزی بیان کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای نوین مسئول زکات شهرستان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این برنامه با اشاره به آشنایی و اعتقاد و باور قلبی مردم به مسائل و برکات زکات گفت: کشاورزان ما متدین و معتقد هستند و فقط باید آموزشهای لازم را ببینند تا در امر زکات آگاه باشند و یاداوری شود که بحث زکات رونق تولید را سبب خواهد شد و برکات آن در همان منطقه تحت پوشش هزینه می شود.

رییس اداره ترویج و آموزش کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه  ابراز داشت: مروجان وکارشناسان پهنه نیز با درک عمیق و پذیرش این مسئله می توانند از طریق آموزشهای غیرکلاسیک برای کشاورزان، فرموده مقام معظم رهبری را که همان رشد تولید، دانش بیان و اشتغال آفرین و یکی از ارکان بحث زکات را در عرصه عملیاتی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید