Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

حاکمیت قانون بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: حاکمیت قانون، دقت در گزینش افراد، نظارت مستمر در امور و مسئولیت پذیری بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است.

حاکمیت قانون بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در جمع مدیران جهاد کشاورزی و مدیران آب و خاک و امور اراضی منطقه یک استان شامل شهرستان های اهر، ورزقان، هریس،کلیبر، هوراند و خدا آفرین گفت: هدف از دوره های آموزشی ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شفاف سازی و فرهنگ سازی نظارت همگانی و شناسایی گلوگاههای فساد و برخورد قاطع و موثر با فساد اداری در کنار حمایت از فعالیتهای سالم اداری و شایسته گزینی است.

وی در ادامه به برخی مصادیق منکر و فساد در ادارات پرداخت و ادامه داد: ارتشاء و رابطه گرایی و جعل و کم کاری و ترک فعل و تبعیض در رفتار با کارمندان و ارباب رجوع از جمله مواردی هستند که می تواند به بروز فساد منجر شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در خاتمه با اشاره به برگزاری جلسات سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بصورت منطقه ای در کل استان پرداخته و هدف از این جلسات را سالم سازی مجموعه عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این دوره آموزشی گفت: از جمله کارهای شاخص هر سازمان که نقش مهمی در ارتقاء سلامت اداری دارد رعایت متقابل حقوق مردم است.

شهرام شفیعی افزود: نباید مدیران در تخلفات اداری کارمندان سهل انکاری داشته باشند.

علیرضا محمد نژاد داریانی رئیس اداره حقوقی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  نیز در این دوره آموزشی گفت: مبانی ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی عبارت است از حاکمیت قانون، مسئولیت پذیری و تسهیل گری در امورات اداری و شفاف سازی امور .

قاسم  جعفر وند سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه در پروژه های آب و خاک بایستی از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده شود افزود:  میران محترم در تایید صورت وضعیتهای و بازدید از پروژه ها نظارت مستقیم داشته باشند و  به این نکته واقف باشند که در پروژه ای عمرانی ارتباط مستقیم با روستاییان خیلی در پیشبرد امور موثر خواهد بود .

در این دوره آموزشی رییس اداره اطلاعات شهرستانهای اهر و ورزقان و هریس و مدیر امور اراضی استان و مسئول امور شهرستانها حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید