Iranian Agriculture News Agency

مددی خبر داد:

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی یکی از برترین دستگاههای اجرایی در کمک به اربعین و بازسازی عتبات عالیات

معاون ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی یکی از برترین دستگاههای اجرایی استان است که همکاری مضاعف با ستاد بازسازی دارد.

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی یکی از برترین دستگاههای اجرایی در کمک به اربعین و بازسازی عتبات عالیات

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، معاون ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی یکی از برترین دستگاههای اجرایی استان است که همکاری مضاعف با ستاد بازسازی دارد و انصافا در بحث کمک به اربعین و بازسازی عتبات عالیات پیشقدم می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه منطقه ۴ حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: یکی از برنامه های بسیار مهم و استراتژی که می تواند در برنامه های تحولی حوزه نمایندگی در سطح کشور اثر گذار باشد تعامل و همکاری با واحدهای تخصصی سازمان در تدوین پیوست فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در ادامه به تشریح تدوین پیوست فرهنگی توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اشاره کرده و گفت: پیوست فرهنگی در طرح های تخصصی و عملیات میدانی آن توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه می تواند در ایجاد مشارکت مردمی با استفاده از ظرفیتهای مردم و رفع موانع اجتماعی در اجرای طرح ها  کشاورزی و القاء روحیه فرهنگ و مدیریت جهادی بسیار راه‌گشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه شهرستان هادی شهر نیز در این جلسه گفت: یکی از کارهای موثر در دوران جهاد سازندگی اعتماد آفرینی بود که این رمز موفقیت باید سرلوحه کارها در وزارت جهاد کشاورزی نیز باشد .

سردار مددی معاون ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی نیز گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی یکی از برترین دستگاههای اجرایی استان است که همکاری مضاعف با ستاد بازسازی دارد و انصافا در بحث کمک به اربعین و بازسازی عتبات عالیات پیشقدم هستند .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در خاتمه این جلسه در معیت حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه هادی شهر، علی رخ افروز معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و رضا عباسی مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا از گلخانه تارلا امین جلفا بازدید نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید