Iranian Agriculture News Agency

از طرف امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

تقدیر از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به جهت پشتیبانی، همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به جهت پشتیبانی، همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی کردند.

تقدیر از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به جهت پشتیبانی، همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به جهت پشتیبانی، همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی کردند.

 در لوح اهدایی به اکبر فتحی آمده است؛ حمد و سپاس پروردگار سبحان را که با رهبری داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت ملت بزرگ ایران، ایثار و از جان گذشتگی شهیدان والامقام، ایثارگران و رزمندگان افتخارآفرین و استمرار رهبری خلف صالح روح الله حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عصر مجدد عظمت اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه وآله وسلم) و پرتو افکنی انوار هدایت بخش قرآن و عترت، پس از قرن ها محجوری و غربت بر آسمان بشریت درخشید.

سلام و درود بیکران خداوند قادر و متعال بر مجاهدان راهش و پیشکسوتان جهاد و مقاومت که سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را الگوی مبارزه و جهاد خود قرار داده و در ادامه سیر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جور، به فرمان نایب امام زمان(عج) لبیک گفتند و در راه اعتلای انقلاب اسلامی و عزت، شرف و استقلال ایران اسلامی و آغاز عصر تمدن نوین اسلامی، از ایثار بالاترین سرمایه های خود دریغ نورزیدند.

در گام دوم انقلاب اسلامی و همزمان با چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، برخود فرض دانستیم تا از ایثارگری، تلاش و مجاهدت های ارزشمند و ماندگار شما در خصوص پشتیبانی، همکاری و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی نماییم.

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت موفق و پیروز باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید