Iranian Agriculture News Agency

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

انتخاب مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر و فعال آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر استان آذربایجان شرقی در راستای بهبود سازوکارهای ارتباطی، جلب مشارکت آحاد مردم، به تصویر کشیدن دستاوردهای خدمت‌رسانی و تنویر افکار عمومی در دولت مردمی سیزدهم تجلیل کرد.

انتخاب مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر و فعال آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در لوح تقدیر اهدایی عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی خطاب به وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است:

 جناب آقای کاظم زاده

 مدیر محترم روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

 

 سلام علیکم؛

 امروزه با گسترش فناوری‌های نوین و اهمیت فزاینده بسترهای ارتباطی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به عنوان عنصر اثرگذار و راهبردی در ارتقاء سازمانی شناخته می‌شود.

 مهم‌ترین کارکرد روابط عمومی‌ها، بیان حقایق و تبیین مجاهدانه آنها در جهت افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به عنوان عامل شتاب دهنده پیشرفت کشور است.

 در یک سال اخیر که دولت مردمی سیزدهم با رویکرد گره‌گشایی از کار مردم بر اصل شفافیت، صداقت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی تاکید دارد شاهد تلاش‌های مخلصانه کارگزارانی چون جنابعالی در این زمینه و موفقیت‌های خوبی برای بهبود سازوکارهای ارتباطی، جلب مشارکت آحاد مردم، به تصویر کشیدن دستاوردهای خدمت‌رسانی و تنویر افکار عمومی در آذربایجان شرقی بوده‌ایم.

 با توجه به انتخاب شما توسط دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از فعالان منتخب استان در این زمینه طی یک سال گذشته، از مسئولیت پذیری و حسن انجام وظیفه جنابعالی قدردانی می کنم و دوام توفیقات تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید