Iranian Agriculture News Agency

لزوم استفاده از ظرفیت ظرفیت روحانیون، پایگاههای بسیج و رسانه در فرهنگ سازی غذای حلال

جلسه کمیسیون غذای حلال در شهرستان مرزی خداآفرین برگزار شد

جلسه کمیسیون غذای حلال در شهرستان مرزی خداآفرین با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

جلسه کمیسیون غذای حلال در شهرستان مرزی خداآفرین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه کمیسیون غذای حلال در شهرستان مرزی خداآفرین گفت: در آیات مختلف قرآن و روایات وارده از معصومین (ع)توجه ویژه به استفاده از غذای حلال و اجتناب از لقمه حرام شده است.

وی افزود: بخاطر موقعیت استراتژی و جغرافی منطقه خداآفرین در نوار مرزی و نزدیک بودن به بازار مناطق آزاد علاوه بر اینکه باید از این موقعیت جهت عرضه محصولات کشاورزی منطقه اهتمام جدی داشت باید نظارت دقیقی نسبت به واردات صنایع غذایی داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: باید از ظرفیت روحانیون منطقه و پایگاههای مقاومت بسیج و بالاخص از ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی غذای حلال استفاده کرد.

وی افزود : یکی از مواردی که بعنوان دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید مد نظر قرار بگیرد فرهنگ سازی غذای حلال است.

حجت الاسلام نجفی گفت: داشتن بانک اطلاعات در زمینه مصرف و تولید و عرضه محصولات غذایی کمک شایانی در جلوگیری از مصرف حرام می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید