Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزشهاست

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزشهاست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجید نجفی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان خدا آفرین گفت: مخاطب جهاد تبیین مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

وی افزود: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد.

حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمن در جبهه باطل بصورت شبانه روزی با تبیین وارونه حقایق و تقدس زدایی از ارزشها کار میکند؛ فلذا وظیفه و تکلیفی که در این برهه از زمان بر عهده ما است اینکه در بیان حقایق و پیشرفت های انقلاب و شعائر دین و ارزشهای متعالی مخصوصا در فضای مجازی اقدام به بیان حقایق بکنیم.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین که می تواند توسط همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان انجام بگیرد باز خوانی و تبیین خدمات جهاد گران و سنگر سازان بی سنگر در خدمات عمرانی در روستاها جهت محرومیت زدایی و پشتیبانی جنگ است که برای القای روحیه و فرهنگ مدیریت جهادی برای نسل جوان بسیار موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید