Iranian Agriculture News Agency

جنایت هولناک حرم شاهچراغ(ع) بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بیانیه‌ای در محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

حادثه تلخ و تاسف ‌بار تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه شد موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه ‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان امام(ره) و انقلاب را تقویت می کند.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری، به خانواده های شهدای این جنایت ترویستی تسلیت عرض می کند و برای کلیه مجروحین این حادثه آرزوی تندرستی دارد. سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی درود فراوان به این مجاهدان عرصه امنیت می فرستد که حضور به موقع این مدافعین امنیت و نیروهای انتظامی در این حمله تروریستی بار دیگر به همگان نشان داد که امنیت، نعمتی است که دست یافتن به آن ارزشمند و حفظ آن دشوار بوده و نیازمند فداکاری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید