Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امنیت و عفاف و حجاب ، برادر جهادگر حسین اجاقی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت شهید امنیت و عفاف و حجاب ، برادر جهادگر حسین اجاقی با حضور اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، خانواده این شهید والامقام ، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان و ادارات تابعه و نیز با حضور مقامات لشکری و کشوری در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امنیت و عفاف و حجاب ، برادر جهادگر حسین اجاقی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم به  ویژگی های یاران امام زمان که در قرآن کریم آمده است اشاره کرد و گفت: یاران مخلص امام زمان (ع)، خدا را دوست دارند و در اطاعت و تسلیم محض خدای هستی هستند. این یاران با مومنین با تمام تواضع و فروتنی برخورد می کنند و روایت است در دل شیعه کینه وجود ندارد. یاران امام زمان در مقابل دشمنان دین خدا ، محکم و با تمام اراده می ایستند و هیچ موقع عقب نشینی نمی کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی افزود: دشمن، دشمن است و تعارف ندارد و و با حرکت هایی که در دنیا به وجود آورده است می خواهد به هدف شوم خود برسد. دشمنان زمانی که بمب های شیمیایی بر سر فرزندان این ملت آوار می شدند و بیش از 70 هزار مصدوم شیمیایی گمنامانه جان دادند، این اخبار را منتشر نکردند و بایکوت خبری کردند.

وی با بیان اینکه مکتب متعالی شیعه ایستادگی را به دنیا ثابت کرده است ادامه داد: اربعین مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و فقط به شیعه اختصاص ندارد بطوریکه در مراسم بزرگ اربعین، بزرگترین شعار « ما مردان مقاومتیم» به صورت خودجوش در مسیر کوفه تا کربلا بیان شد و این شعار کاخ استکبار جهانی را به لرزه در آورد و دشمنان نیز این صحنه ها را رصد کردند.

سرایی تاکید کرد: اگر امروز صلابت و قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود هیچ چیز نیست مگر مقاومت و ایستادگی. امروز نباید حرکت بزرگ تاریخ ملت ایران در جنگ تحمیلی فراموش شود. این جنگ بزرگترین درس «ما می توانیم و  ما توانستیم» را  مطرح کرد و ناممکن ها را ممکن کرد.

وی گفت:  جنگ در دوران دهه 60 در مقابل استکباری که همه عالم در کنار او بود، کار خیلی سختی بود ولی ملت آن را انجام داد و در اوج قدرت جهادگران ما در راه خدا مجاهدت کردند چرا که اراده ملت ایران از فرهنگ عاشورا گرفته شده است.

سرایی افزود: امروز نیز علاوه بر جهاد سخت، جهاد نرم مطرح است و شعار ملت بزرگ ایران در مقابل دسیسه های دشمن که امروز فضاسازی می کند و حرکت های بسیار زشتی را انجام می دهد باز ایستادگی است.

وی ادامه داد: امروز دشمن بالاتر از جنگ احزاب هر چه دارد به میدان آورده است و استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار از چند راهبرد برای اغتشاشات استفاده می کند راهبردهای دشمن با پایه های حجاب، معیشت، مدارس، دانشگاه، مسائل قومی و مذهبی است. امروز حرکت دانشجویی حرکتی نیست که بتوان ساده از آن رد شد و تمام حرکت های دشمنان با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دین مقدس اسلام است.

سرایی بیان کرد: امروز راهبرد آمریکایی ها هویت سازی و هویت سوزی است و می خواهند با شبهه افکنی در فضای مجازی به اهداف شوم خود برسند. در این میان نخبگان، حوزه علمیه، سرمایه های بزرگ اجتماعی رسالت سنگین دارند.  

وی با تاکید بر اینکه دشمن با تحریف واقعیت ها و تغییر ضائقه مردم می خواهد ارزش ها را جابجا کند و با فضاسازی و تصویر غلط تردید به وجود بیاورد اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و علت اینکه آمریکایی ها اینقدر فشار می آورند هم این است که ملت ما هیمنه متوهم و خیالی آمریکایی ها را که خودشان را به عنوان کدخدای بزرگ جهان معرفی می کنند شکسته است. ملت ما در مقابل جنایات آمریکایی 17 هزار شهید ترور از اول انقلاب تاکنون تقدیم کرده است و این گواهی بر ایستادگی ملت ماست.

وی به گسست نسلی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: ما باید امروز جبهه حق و باطل را به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.

سرایی گفت: بسیج مخلص و بی توقع این کشور را بیمه کرده است و این بسیجیان و نیروی انتظامی است که امروز قهرمانانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده است.

گفتنی است حاج حسین جلالی مداح باصفای اهل بیت عصمت و طهارت ضمن شعرخوانی در وصف شهدای امنیت به بیان مصیبت و ذکر مصائب اهل بیت پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید