Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درپی درگذشت رزمنده جهادگر مهندس هاشم پور

درگذشت مدیر سابق حراست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

مدیر سابق حراست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی یکشنبه یک آبان ماه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

درگذشت مدیر سابق حراست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، برادر ایثارگر و رزمنده و جهادگر غلامحسین هاشم پور از مدیران سابق و بازنشسته سازمان که در مسئولیتهای مختلفی همچون مدیریت حراست سازمان ، مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان ، معاونت مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان و ده ها مسئولیت دیگر  انجام وظیفه نموده بود در سن 57 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت، غلامحسین هاشم پور پیام تسلیتی صادر کرد. در پیام تسلیت اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت برادر ارزشی و همکار گرامی جناب آقای مهندس غلامحسین هاشم پور از مدیران سابق، خدوم و جهادی و شریف این سازمان موجب تأسف و تأثری عمیق گردید.

 این مصیبت چنان سخت و دردناک است که اندوه بنده و همه همکاران محترم سازمان از این واقعه تاسف بار قابل بیان نیست ولی در برابر مشیت الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

 اینجانب درگذشت همکار بازنشسته جهادگر صدیق و فداکار و سرباز خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدمت خانواده بزرگ جهادکشاورزی، همکاران محترم حراست سازمان و خانواده محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز دوشنبه دوم آبان ماه راس ساعت 10 صبح در وادی رحمت تبریز برگزار می شود لازم به ذکر است مجلس شام غریبان آن مرحوم همانروز از ساعت 15:30 الی 17:30 در مسجد المهدی واقع در مرزداران برگزار می شود .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید