Iranian Agriculture News Agency

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی:

دشمنی استکبار جهانی بهای استواری ما بر آرمانهای انقلاب است

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی گفت: تا زمانی که بر آرمانهای انقلاب اسلامی استوار هستیم دشمن از عناد با ما دست نمی کشد و شدیدترین هجمه های تبلیغاتی را علیه ما ادامه خواهد داد.

دشمنی استکبار جهانی بهای استواری ما بر آرمانهای انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  علی قادری در جلسه قرارگاه جهاد تبیین سازمان با عنوان روشنگری و تحلیل مسائل اخیر کشور در محل این سازمان برگزار می شد، انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و افزود: با رهبری حکیمانه بزرگمرد الهی، حضرت امام خمینی(ره) و با پشتیبانی مردم بود که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و خروجی آن نهاد مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند باید این باور قلبی را داشته باشند که تداوم و استمرار حرکت حضرت امام(ره) یک اتفاق مثبت است.

قادری راه دستیابی به این باور را بررسی روند حرکت جامعه ایران و پیشرفت های حاصل شده تحت زعامت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: ما باید به افکار عمومی خصوصا کسانی که هیچگونه نمایی از دوران قبل از وقوع انقلاب اسلامی نداشته اند نیز نشان دهیم که در نظام جمهوری اسلامی چه پیشرفت هایی در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و ... حاصل شده است.

وی با اشاره هجمه های شدید و همه جانبه دشمنان برای مهندسی افکار عمومی کشور گفت: شدیدترین هجمه های تبلیغاتی در دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، چرا که قبل از وقوع انقلاب اسلامی مجموعه ای از توانمندی های مالی و اقتصادی بالقوه کشور در دستان سران استکبار جهانی بود و با وقوع انقلاب اسلامی آنها این منابع ارزشمند را از دست دادند و به همین خاطر است که تا نتوانند این نظام مقدس را سرنگون کنند، هجمه های تبلیغاتی خود برای مدیریت افکار عمومی را ادامه خواهند داد.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی با اشاره به فتنه 1388 ، ناآرامی های 1398 و اغتشاشات اخیر، هدف باطل دشمن را نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که هر بار بهانه ای برای آن مهیا می کند و گفت: البته در کشور مشکلات و مسائلی نیز وجود دارد که باید همه تلاش خود را برای رفع آنها انجام دهیم .

وی در خصوص نفود و سیطره انگلستان و آمریکا بر کشور قبل از وقوع انقلاب اسلامی گفت: نفوذ غرب در کشور ما به حدی بود که شاه و نخست وزیر با نظر آنها انتخاب می شدند و دکتر مصدق که تنها نخست وزیر مورد قبول مردم بود نیز به وسیله کودتا برکنار شد.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی مدیریت افکار عمومی را امری حائز اهمیت دانست که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است و افزود: اگر مردم همراه ولی و امام خود نباشند، مانند آنچه در واقعه عاشورا رخ داد، اتفاق خواهد افتاد اما مردم ما بارها نشان داده اند که یارانی، بهتر از یاران پیامبر اسلام(ص) برای رهبری هستند.

قادری در خصوص تاثیرات مهندسی افکار عمومی توسط دشمن گفت: دشمن با هجمه های تبلیغاتی تلاش می کند وضعیت ایران قبل از انقلاب اسلامی را از نظر اقتصادی، آزادیهای سیاسی، اجتماعی و سایر حوزه ها مساعد نشان داده و ایران را یک ابرقدرت نشان دهد در صورتی که بررسی آمار و مشاهدات کسانی که قبل از وقوع انقلاب اسلامی زندگی کرده اند به خوبی نشان می دهد که این یک دروغ بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه رشد علمی بانوان کشور امروز در جایگاه نخست در دنیا می باشد، گفت: کرامت و منزل بانوان قبل از وقوع انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با امروز نیست چرا که غربیان نگاه کالایی با زن دارند اما بانوان از دیدگاه جمهوری اسلامی، انسانهایی کامل هستند که می توانند به رفیع ترین درجات دست پیدا کنند.

وی با ارائه آماری در خصوص پیشرفت های رخ داده در حوزه بانوان گفت: قبل از انقلاب اسلامی ما یکی از بی سوادترین کشورها در حوزه بانوان بودیم به طوری که در سال 1354، شصت درصد از بانوان بیسواد بودند اما در سال 1399 این عدد به کمتر از 10 درصد رسید.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور اجتماعی ادامه داد: در دهه 50 نسبت دختران به پسران در دانشگاه های کشور 25 درصد و نسبت اساتید زن به مرد نیز 14 درصد بود در حالیکه در دهه 90  نسبت دختران به پسران به بیش از 50 درصد و نسبت اساتید زن به مرد نیز به 30 درصد رسید که این یک پیشرفت غیرقابل انکار در حوزه بانوان است.

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی و امنیتی در سراسر دنیا رخ می دهد، گفت: باید با مدیریت و برنامه ریزی این تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم زیرا تا زمانی که بر آرمانهای خود استوار باشیم، استکبار جهانی به دشمنی و عناد با ما ادامه خواهد داد و همین عناد نشان می دهد که در مسیر درستی در حال حرکتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید