Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی درپی درگذشت دکتر پایداری رئیس فقید اداره حقوقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت حسین پایداری مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره حقوقی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی درپی درگذشت دکتر پایداری رئیس فقید اداره حقوقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی در پیام تسلیت اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر ارزشمند و همکار گرامی جناب آقای دکتر حسین پایداری مشاور امین اینجانب و رئیس فقید اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان حقوقدانی زبده و مدیری خدوم ، متخصص، جهادی، شریف، منضبط و سختکوش این سازمان موجب تأسف و تأثری عمیق گردید.

این مصیبت چنان سخت و دردناک است که اندوه بنده و همه همکاران محترم سازمان از این واقعه تاسف بار قابل بیان نیست ولی در برابر مشیت الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

اینجانب درگذشت این همکار صدیق و فداکار و سرباز خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدمت خانواده بزرگ جهادکشاورزی ، همکاران اداره حقوقی سازمان و خانواده محترم آن مرحوم به ویژه فرزندان عزیزش صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید