Iranian Agriculture News Agency

همدردی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با خانواده جهادگر شهید اجاقی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی به همراه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری جهادگر شهید و مدافع امنیت، حسین اجاقی ، با خانواده آن شهید والامقام دیدار کرد.

همدردی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با خانواده جهادگر شهید اجاقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  هوشنگ محمدی در این دیدار با ادای احترام به روح والای شهید مدافع امنیت و حجاب و عفاف که از نیروهای راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود پیام تسلیت و تبریک سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی را نیز به پدر و مادر آن شهید که از همکاران بازنشسته اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هستند ابلاغ و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت کرد.

گفتنی است مراسم تشییع این شهید والامقام صبح امروز در محل میدان شهدای تبریز با حضور مردم غیور و شهید پرور آذربایجان شرقی و به ویژه خانواده شهدا و سنگر سازان بی سنگر و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان برگزار و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

شهید حسین اجاقی که روز چهارشنبه 30 شهریور برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با ضربه چاقوی اغتشاشگران ضد انقلاب به شهادت رسید.

وی متولد ۱۳۷۰ و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی یگان عمار و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان شرقی و فرزند برومند کارکنان بازنشسته غله بود.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید