Iranian Agriculture News Agency

حجت الاسلام والمسلمین نجفی:

جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و هر فرد باید در حیطه وظایف کاری خود چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با استدلال و زبان نرم و سعه صدر نسبت به آن اقدام کند.

جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان اسکو و ادارات تابعه افزود: دشمن بخاطر شکست در فشار حداکثری برای کشور از هر وسیله و حادثه ای برای نیل  به اهداف خود استفاده می کند و بدانیم که هدف آنها اصل نظام است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در تحلیل مسائل بصیرت داشته باشیم ادامه داد: متاسفانه برخی  بدون تحلیل و بررسی در میدان دشمن بازی می کنند و همان چیزی را می گویند که دشمن در صدد آن است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی با اشاره به اینکه بیشترین ابزار و هجمه دشمن در بستر فضای مجازی است افزود: در این زمینه علاوه بر داشتن سواد رسانه باید نسبت به سنگریزه های دشمنان دین و نظام در آن فضا هوشیار  باشیم.

وی گفت: طبق اسناد تاریخی و بررسی زندگی امثال ابو موسی اشعری و عمروعاص بصیرت داشتن به سوابق سیاسی و مدیریتی نیست، چرا که خیلی از شخصیت های تاریخ با وجود سوابق متعدد، ولی حق را از باطل تشخیص نمی دادند فلذا باید دقت داشته باشیم که شاخص تشخیص حق از باطل افراد نیستند بلکه راهی است که قرآن و روایات در پیش روی ما می گذارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید