Iranian Agriculture News Agency

عباسی مطرح کرد:

جهاد تبیین فریضه ای مهم و از وظایف و اقدامات جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: جهاد تبیین فریضه ای مهم و از وظایف و اقدامات جهاد کشاورزی است.

جهاد تبیین فریضه ای مهم و از وظایف و اقدامات جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رضا عباسی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان جلفا با اشاره به اهمیت مسئله جهاد تبیین و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در جلسه قرارگاه جهاد تبیین گفت: امروزه تبیین و روشنگری امری مهم در حوزه اطلاع رسانی و بیان واقعیت ها است و جهاد تبیین فریضه‌ای است که همه نهادها و ادارات باید به آن توجه کنند.

 وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شاخص انجام گرفته در سطح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا باید در عرصه‌های مختلف تببین شود که اگر مردم از این دستاوردها مطللع نشوند، رسانه‌های غربی با تبیین اهداف خود، زمینه ناامید کردن مردم را فراهم خواهند کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام سلامی امام جماعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جلفا و عضو ثابت قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار کرد: تسهیل امور مردم در فرآیندهای اداری و استفاده بهینه از اموال دولتی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است.

وی ادامه داد: امر به ‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و نقش بی‌بدیلی در سلامت ادارات دارد و در صورت اصلاح آن، بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید