Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگ سازی غذای حلال و سالم در شهرستان عجب شیر

کمیسیون فرهنگ سازی غذای حلال و سالم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام شربیانی امام جمعه شهرستان و مسئولین اداری و اعضای کمسیون فرهنگ سازی غذای حلال و سالم شهرستانی در فرمانداری شهرستان عجب شیر برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگ سازی غذای حلال و سالم در شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن اشاره به توجه در خصوص تهیه غذا از مزرعه تا سفره و ایجاد امنیت غذایی به لزوم تولید حلال غذا و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: بخش حلیت و بهداشت غذای سالم، ایجاد امنیت غذایی، ایجاد بانک اطلاعاتی به روز و برنامه ریزی در این راستا، توزیع صحیح و کارشناسی شده محصولات تولیدی و کنترل نحوه عرضه در جامعه از وظایف وزارت جهاد کشاورزی می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی به لزوم رصد و پایش فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ سازی غذای حلال و سالم و بازخوردهای آن در جامعه و لزوم مشارکت تمامی نهادهای دولتی و خصوصی تاکید کرد.

محمدی از اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز ضمن اشاره به الزام اجرای قوانین مربوطه در خصوص غذای سالم اقدامات صورت گرفته در این خصوص را بطور مشرح بیان کرد.

احمد اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر در ابتدای جلسه ضمن تشریح  اهداف فرهنگ سازی استفاده از غذای حلال و سالم ، با ارائه گزارشی در این خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا را بطور مشروح ارائه کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید