Iranian Agriculture News Agency

عبادپور خبر داد:

برگزاری نهمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در تبریز

مدیر هماهنگی ترویج و آموزش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری نهمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در تبریز خبر داد.

برگزاری نهمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در تبریز

آیت الله عبادپور در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب گفت: نهمین کنگره ملی ترویج و آموزش کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست پایدار در دانشگاه تبریز توسط انجمن ترویج و آموزش کشاورزی ایران، دانشگاه تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با مشارکت سایر دستگاه های مرتبط در دانشگاه تبریز با شعار امنیت غذایی در پرتو توسعه دانش بنیان کشاورزی برگزار می شود.

عبادپور گفت: ترویج کشاورزی و آموزش پایدار، توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی و روستایی، تشکلهای مردمی و تعاونی های روستایی، توسعه کشاورزی دانش بنیان، توسعه روستایی پایدار، توسعه منابع طبیعی و محیط زیست پایدار، توسعه پایدار اجتماعات عشایری، گردشگری روستایی، اقتصاد ترویج و آموزش کشاورزی و تجربیات میدانی موفق محورهای این کنگره را شامل می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این کنگره مقالات برتر در قالب سخنرانی همراه با ارائه پوستر، پنل های تخصصی، چاپ مقالات برتر و فصل نامه های علمی و پژوهشی و برگزاری نمایشگاه و کاروان ترویجی خواهد بود.

عبادپور در ادامه گفت: در حاشیه کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی نمایشگاهی از توانمندی ها و اقدامات انجام یافته ترویجی با حضور خبرگان و مددکاران ترویجی و همچنین شرکت های دانش بنیان و زنان روستایی بخش کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری کنگره ملی به صورت مستقیم و زنده اینترنتی از  شبکه برکت ملی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی واستودیو برکت سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید