Iranian Agriculture News Agency

در نشست روابط عمومی‌های استان به مناسبت هفته دولت مطرح شد:

جهادکشاورزی پیشگام در نهضت تولید محتوا و خبر خوب در سطح کشور

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت با حضور دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی وزارتخانه‌ها و اعضای شوراهای هماهنگی روابط عمومی شهرستان‌ها در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

جهادکشاورزی پیشگام در نهضت تولید محتوا و خبر خوب در سطح کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع روابط عمومی دستگاه‌ها، گفت: بایستی واقعیت های موجود به صورت شفاف و با زبان رسا در اختیار افکار عمومی قرار گیرد تا مردم از تمامی مسایل سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی جامعه آگاه شوند.

تراب محمدی ادامه داد: هر پروژه و موضوعی که نیازمند تبیین و آگاه سازی است باید به مردم اطلاع رسانی شود تا از برخی انحرافات و تشویش اذهان عمومی توسط معاندان نظام و رسانه های بیگانه جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاه های دولتی و مردم هستند، اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان بازوان قوی دستگاه ها و سازمان ها، به واسطه اطلاع رسانی های دقیقی که انجام می دهند نقش مهمی در جهت ارتقای فعالیت های سازمان و افزایش اعتماد مردم ایفا می کنند.

محمدی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی و ایران قوی است و تمام مسئولان استان باید این شعار را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: توجه به افکار عمومی ویژگی و وظیفه روابط عمومی است که باید عمل به این وظیفه در روابط عمومی ها نهادینه شود تا ضمن رصد انتظارات و مطالبات مردمی به آنها نیز پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمانها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوریهای نوظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در هفته دولت باید تمامی اقدامات یک سال گذشته دولت توسط روابط عمومی ها به صورت کامل و شفاف در جامعه اطلاع رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند پیام روشنی از خدمات ‌رسانی و تغییر رویکرد دولت در خدمت به مردم اطلاع رسانی کنند.

رامین نظامی خواه افزود: ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی است.

وی با اشاره به ارسال پیوست رسانه ای با عنوان "برنامه اقدام رسانه ای تبلیغی و تبیینی " به تمامی روابط عمومی های استان، ادامه داد: این پیوست توسط شورای اطلاع رسانی استان تنظیم شده که در آن نحوه پرداخت به رویکرها، دستاوردها و اقدامات دولت در هفته دولت به تمام دستگاه ها و فرمانداری ها ابلاغ شده است.

مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه  روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اخیرا نهضت خبرخوب را به موازات وزارت جهادکشاورزی در فضای مجازی شروع نموده است گفت: امروز بیش از هر زمانی لازم است نهضت تولید محتوا و خبر خوب در سطح وزارت جهاد کشاورزی  احیا شود جامعه اکنون بیش از هر زمانی نیازمند شنیدن اخبار خوب است.

وحید کاظم زاده با بیان اینکه ریاست محترم جمهوری چندین بار بر امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه تاکید کردند و وظیفه و ماموریت ما روابط عمومی ها را گوشزد کرده اند افزود: بایستی امید آفرینی را سرلوحه کار قرار داده و موارد امید آفرین را استخراج و برجسته کنیم و نگذاریم سیاه نمایی دیگران در فضای مجازی بر روح و روان جامعه سایه افکند و تحقق این امر به همت روابط عمومی ها و همراهی مدیران نیاز دارد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید