Iranian Agriculture News Agency

جعفروند در گفتگو با ایانا مطرح کرد:

روند رو به رشد نظارت و بازدید های کارشناسی شیلات استان آذربایجان شرقی

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از افزایش نظارت و بازدیدهای کارشناسی آبزی پروری به جهت پیشبرد اهداف توسعه و رفع موانع تولید در استان خبر داد.

روند رو به رشد نظارت و بازدید های کارشناسی شیلات استان آذربایجان شرقی

قاسم جعفروند در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  با اعلام این مطلب گفت:  طی پیشنهادات ارائه شده به شهرستانها ، مقرر شده است ضمن افزایش کمیت  بازدیدهای کارشناسی از پروژه های آبزی پروری ، کیفیت بازدید ها هم افزایش یابد.

بر پایه این گزارش بازدیدهای مذکور از شهرستان سراب شروع شده و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراب به اتفاق کارشناسان شیلات آن مدیریت از پروژه آبزی پروری فعال شهرستان در بالادست رودخانه بیجند بازدید کرد.

نادر زارع تالی در حاشیه بازدید از پروژه مذکور اعلام کرد: این مزرعه با وجود راکد بودن به مدت دو سال  با تلاش و همت همکاران این مدیریت و پرداخت تسهیلات بانکی ، دوباره فعالیت خود را آغاز نموده است که پیش بینی می شود امسال با تولید 15 تن ماهیان سرد آبی و ایجاد فضای گردشگری جزو مزارع شاخص شهرستان باشد.

وی ادامه داد : شهرستان سراب با تولید یکهزار و 397 تن آبزیان در سال 1400 رتبه دوم استانی را از آن خود کرده است.

زارع تالی گفت: این مدیریت بنا به پیشنهاد مدیر شیلات استان ، بازدیدهای ویژه کارشناسی را  در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب افزود: در این بازدیدها ضمن بررسی روند تولید و رفع مشکلات آبزی پروران، راهکارهای افزایش آبزی پروری ، آبزی مصرفی و گسترش مناطق گردشگری و ایجاد زنجیره تولید و عرضه بررسی می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید