Iranian Agriculture News Agency

معرفی 329 دامدار برای دریافت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به بانک کشاورزی در شهرستان کلیبـر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلیبر از معرفی 329 نفر دامدار برای دریافت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب دامدار کارت به شعب بانک کشاورزی این شهرستان خبر داد.

معرفی 329 دامدار برای دریافت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به بانک کشاورزی در شهرستان کلیبـر

سیاوش حضوری در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به دامداران شهرستان کلیبر برای خرید نهاده‌های دامی مبلغ 144 میلیارد ریال در قالب دامدار کارت به شعب بانک کشاورزی معرفی‌شده است که از آن مقدار 102 مورد به مبلغ 52 میلیارد ریال جذب شده است.

وی گفت: از این میزان 3 واحد مرغداری، 2 واحد دامداری صنعتی و مابقی دامداری‌های روستایی و عشایری می‌باشند و این روند برای دریافت تسهیلات کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلیبر ادامه داد: اولویت معرفی دامداران برای دریافت دامدار کارت هویت‌گذاری دام‌های موجود است که برای هر رأس دام سبک مبلغ 3.9 میلیون ریال و برای هر رأس دام سنگین مبلغ 21 میلیون ریال تسهیلات خرید نهادهای دامی در نظر گرفته‌شده است.

حضوری اضافه کرد: دامدار کارت صرفاً برای خرید نهاده‌های دامی از کارگزارن توزیع نهاده‌های دامی شهرستان تعاونی‌های دامداران و کارخانه‌های خوراک تولید دام و طیور مورد تائید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و در سایر موارد کاربردی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید