Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه امامت و ولایت:

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در پیامی فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیرخم و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

 پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی ، متن پیام اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی بدین شرح است: بسمه‌تعالی لبَّیک اللّهمّ لبَّیک، لبَّیک لا شریک لک لبَّیک، إنّ الحمد و النّعمة لک و الملک، لا شریک لک لبَّیک

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه‌ی ولایت و امامت نامیده می‌شود، فرارسید تا دوباره شادی و سروری وصف‌ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

عید قربان، عید بندگی و دلدادگی و گذشتن از خویشتن خویش است. این عید، یادآور باشکوه‌ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است. عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای «نبوت و امامت» است.و چه زیبا اینکه خداوند، حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه‌سار عشق به ولایت قرار داد و چه زیباتر اینکه، «غدیر» را عصاره‌ی خلقت و چکیده‌ی تمام ادیان الهی قرار داده است. تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می‌شود که راهِ پیمودن مسیر تقرب به‌سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان‌پذیر نیست.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و بندگی، فرارسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و خداجوی استان آذربایجان شرقی، همکاران، کارکنان، بهره‌برداران و خانواده بزرگ کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان می‌خواهم توفیق عمل به آموزه‌های نجات‌بخش و راهگشای پیامبران الهی را به همه ما عنایت فرماید.

 اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید