Iranian Agriculture News Agency

با حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان

گشایش دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام و طیور در تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بیست و دومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و بیستمین نمایشگاه صنعت دام و طیور استان با حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز آغاز به کارکرد.

گشایش دو نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام و طیور در تبریز

 اکبر فتحی در حاشیه گشایش این نمایشگاه که با حضور محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران بخش های مختلف کشاورزی و تشکل‌های کشاورزی برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا با بیان اینکه خوشبختانه واحدهای تولیدی حضور خوبی در این نمایشگاه دارند افزود: ۱۴۵ واحد از بیست استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

 وی ادامه داد: ان شاء الله کشاورزان و دامداران و مرغداران عزیز ضمن بازدید از آخرین یافته‌ها و محصولات صنعت مذکور باخبر می‌شوند و در ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان انواع محصولات قرار می‌گیرند.

فتحی بیان کرد: حضور ارزشمند و پررونق شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه قابل‌توجه و درخور تقدیر است.

وی در رابطه با وجه تمایز این دو رویداد با دوره‌های قبل تأکید کرد: از شاخصه‌های بارز این نمایشگاه‌ها حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش بیش از صددرصدی فضای نمایشگاه نسبت به سال قبل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی می‌توان نام برد.

فتحی گفت: در این نمایشگاه از ۲۰ استان شامل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، یزد، مرکزی، قزوین، گیلان، خوزستان، مازندران، گلستان، کردستان، لرستان، سمنان، همدان، زنجان و اردبیل شرکت کرده‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

حجم ویدیو: 18.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید