Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه

با حضور معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه و نماینده فرمانداری شهرستان و بانک عامل، مراکز خرید تضمینی گندم و مسئولین مراکز و واحدهای مرتبط مدیریت، جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه برگزار شد.

 برگزاری جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه

به گزارش خبرنگار ایانا در اذربایجان شرقی، اسماعیل کریمی اصل در این جلسه ضمن اشاره به اینکه قیمت خرید گندم نسبت به سال قبل دو برابر شده است گفت: هموار نمودن کلیه راه های منتهی به تحویل محصول کشاورزان به مراکز خرید تضمینی از اهم برنامه ریزیهای مدیریت است.

وی در ادامه گفت: با عنایت به شرایط جهانی حاکم در خصوص خرید گندم، در کشور ما نیز نیاز به افزایش خرید کلی کاملا مشهود می باشد بنابراین اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ محصول تولیدی در خود شهرستان ضروری می باشد زیرا که برنامه‌ریزی کشت سال بعد منطبق بر آمار خرید مراکز خواهد بود و متعاقب آن تامین نهاده شهرستان برای کشت سال زراعی جدید وابسته به میزان خرید سالجاری خواهد بود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه بحث پرداخت وجه خرید در سریعترین زمان ممکن را به عنوان روش تشویقی جهت سوق کشاورزان به مراکز خرید جهت تحویل محصول قلمداد نمود و پیشنهادی به مراکز خرید برای برنامه ریزی جهت انجام برنامه های تشویقی در راستای جذب و افزایش میزان خرید ارائه کرد.

وی در پایان جلسه گفت: در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تولید محصول گندم شهرستان مراغه در وضعیت بهتری خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید