Iranian Agriculture News Agency

دیدار فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت هفته جهادکشاورزی

تجلیل سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از مهندس فتحی

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هفته جهادکشاورزی را به جهادگران امنیت غذایی استان تبریک گفت.

تجلیل سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از مهندس فتحی

 به گزارش خبرنگار ایانا دراستان آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن اهدای لوح تقدیر به مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، هفته جهادکشاورزی را به جهادگران امنیت غذایی استان تبریک گفت.

در لوح اهدایی خطاب به اکبر فتحی آمده است: جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت. این نهاد مقدس در طول حیات خود با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همراه با شور و نشاط و خدمت به مردم روستایی، توانست نقش بسیار موثری را در فرایند توجه همه جانبه به مناطق روستایی و عشایری کشورمان ایفا کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی که با شعار « کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی نام گذاری گردیده، این ایام فرخنده را به تمامی تلاشگران عرصه جهادکشاورزی، سربازان عرصه کار و تلاش و سازندگی به خصوص مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند منان توفیق روز افزون دست‌اندرکاران جهاد کشاورزی را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تحت رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)را مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید