Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از آزمایشگاه های خصوصی تحت نظر مرکز تحقیقات کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از آزمایشگاه های خصوصی تحت نظر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی بازید نمود.

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از آزمایشگاه های خصوصی تحت نظر مرکز تحقیقات کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری به همراه  روحی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و  بایبوردی رییس مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان از امکانات و توانمندی علمی و عملیاتی آزمایشگاه تخصصی رادین بازدید نمودند.

 کلامی و  روحی از قسمت های مختلف ازمایشگاه بازدید و در جریان روند امور قرار گرفتند و کادر فنی و تخصصی ازمایشگاه توضیحات لازم را در این خصوص ارایه دادند.

شایان ذکر است این آزمایشگاه تخصصی معتمد دستگاه های اجرایی استان از جمله جهادکشاورزی، دامپزشکی، اداره استاندارد، محیط زیست و دامپزشکی بوده و این مجموعه با هدف جبران کمبود آزمایشگاه تخصصی در زمینه شیمی، داروسازی، کشاورزی، نانوشیمی، دامپزشکی، زیست‌شناسی و زمین شناسی برای اندازه گیری انواع مواد آلی، باقیمانده سموم آفات کشاورزی، داروها، محصولات جانبی گندزدا، فلزات سنگین و … در نمونه های آب و فاضلاب، مواد غذایی و کشاورزی، صنعتی و شیمیایی، داروسازی و همچنین ارائه مشاوره علمی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته فعالیت می نماید همچنین این آزمایشگاه  دارای مجهزترین دستگاه های آنالیز کشور می باشد و در زمینه آنالیزهای دارویی و صنایع غذایی و باقیمانده سم و کود جزو آزمایشگاه پیشرو در کل کشور است.

گفتنی است آزمایشگاه رادین یکی از آزمایشگاه های خصوصی تحت نظر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در زمینه تخصصی آب و خاک و کشاورزی می باشد و آزمایشگاه همکار سازمان جهاد  کشاورزی استان نیز  است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید