Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از شعب بانک کشاورزی استان

حذف موانع بانکی برای اختصاص تسهیلات به مرغداران و دامداران/ مازاد تولید مرغ خریداری می‌شود

روند ارائه تسهیلات به بهره برداران دامی در استان با سهولت و سرعت عمل بیشتری پیگیری می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به همراه مدیر شعب بانک کشاورزی از تعدادی شعب استان اذربایجان شرفی بازدید کرد.

حذف موانع بانکی برای اختصاص تسهیلات به مرغداران و دامداران/ مازاد تولید مرغ خریداری می‌شود

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در بازدید از شعب خسروشاه، ایلخچی، آذرشهر، عجبشیر، مراغه، بناب و ملکان از کارکنان این شعب در ارائه خدمت به بخش کشاورزی تشکر و قدردانی کرد و در ادامه با حضور در میز خدمت شعب  با مراجعین گفتگو  و از نزدیک با مسائل و مشکلات انها آشنا شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه از بازدید در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه به اتفاق مدیر محترم شعب بانک کشاورزی استان برای بررسی نحوه پرداخت سرمایه در گردش مورد نیاز دامداران و مرغداران برای تامین نهاده های دامی به تعدادی از شعبه های بانک کشاورزی شهرستانها مراجعه کردیم گفت: ضمن عرض خداقوت به تمامی همکاران محترم در بانک کشاورزی و جهادکشاورزی شهرستانها، خوشبختانه روند پرداخت تسهیلات خوب بود و چند مورد ناهماهنگی بین ادارات وجود داشت که برطرف شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این تسهیلات خارج از روال جاری بانک در پرداخت تسهیلات عمل می‌شود بطوریکه چک برگشتی و بدهی معوق در این تسهیلات مانع پرداخت نیست افزود: روند ارائه تسهیلات به بهره برداران دامی در استان با سهولت و سرعت عمل بیشتری پیگیری می شود لذا لازم می دانم از مرغداران و دامداران عزیز بابت همراهی طرح سپاسگزارم.

وی با اشاره به این که رؤسای بانک‌ها نقش کلیدی در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها دارند، تاکید کرد: شعب بانک کشاورزی در سراسر استان ابزار مهم توفیق این طرح و استمرار آن هستند، بنابراین امنیت غذایی کشور در دست رؤسای شعب بانک کشاورزی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه مرغداران نگران خرید مرغ نباشند، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام جوجه‌ریزی توسط مرغداران را پیش‌خرید می‌کند، بنابراین مرغداران هیچ نگرانی بابت فروش محصول خود در بازار نداشته باشند.

وی تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی به معنای مردمی‌سازی یارانه‌ها است، بدین معنا که یارانه‌ها حذف نشده‌اند بلکه منبعد بجای کالا به مردم تخصیص خواهد یافت بنابراین در میان ‌مدت کشاورزی به سمت خودکفایی پیش خواهد رفت و رقابت در کشاورزی مفهوم پیدا خواهد کرد و به ارزان‌سازی قیمت‌ها کمک خواهد کرد.

جواد محمودی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی نیز گفت: این بازدید در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور و آبزیان در شعب بانک کشاورزی استان انجام گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید