Iranian Agriculture News Agency

شفیعی تاکید کرد:

مهندسی نمودن فرآیند ساخت و تولید در واحدهای تحت واگذاری شرکت شهرکهای کشاورزی

در راستای مهندسی نمودن فرآیند ساخت و تولید در واحدهای تحت واگذاری شرکت شهرکهای کشاورزی استان تفاهم نامه ای مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و شرکت شهرکهای کشاورزی استان آذربایجان شرقی امضا شد.

 مهندسی نمودن فرآیند ساخت و تولید در واحدهای تحت واگذاری شرکت شهرکهای کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در راستای مهندسی نمودن فرآیند ساخت و تولید در واحدهای تحت واگذاری شرکت شهرکهای کشاورزی استان به سرمایه گذارن که مجوز تاسیس و بهره برداری ان از سوی شرکت صادر گردیده است تفاهم نامه ای مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و شرکت شهرکهای کشاورزی استان آذربایجان شرقی امضا شد.

 رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در حاشیه امضای تفاهم نامه گفت: بهره گیری از تجارب، توان علمی، فنی و تخصصی کارشناسان اموزش دیده و دارای صلاحیت و پروانه اشتغال از سوی این سازمان در امر نظارت بر نحوه ساخت و سازهای واحدهای دارای مجوز تاسیس و کنترل کیفی محصولات تولیدی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه می باشد.

 شهرام شفیعی ادامه داد: اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی، گسترش فن آوری های جدید در محیط های کشاورزی، جذب و انتقال تکنولوژیهای نوین کشاورزی از برنامه های اصلی این سازمان می باشد.

میرمحسن موسوی مدیرعامل شهرکهای کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن اشاره به پتانسیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: امید است با امضای این تفاهم نامه، تاسیس و راه اندازی گلخانه هایی که توسط شهرکهای کشاورزی به اشخاص واگذار شده است با نظارت کارشناسان فنی آن سازمان بصورت اصولی و استاندارد به مرحله اجرا و آماده بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید