Iranian Agriculture News Agency

غریب در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری مانور سراسری بازرسی و تشدید نظارت بر نانوایی های استان آذربایجان شرقی

تشدید بازرسی ها از واحد‌های نانوایی در آذربایجان شرقی با ۴۵ اکیپ مشترک

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تشدید بازرسی ها از واحد‌های نانوایی در استان آذربایجان شرقی با کمک 45 اکیپ مشترک خبر داد.

برگزاری مانور سراسری بازرسی و تشدید نظارت بر  نانوایی های استان آذربایجان شرقی

حسین غریب در حاشیه برگزاری مانور سراسری بازرسی و تشدید نظارت بر  نانوایی های استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: همزمان با برگزاری مانور سراسری تشدید نظارت بر نانوایی ها در سطح کشور در روز دوشنبه 19 اردیبهشت، با حضور 45 اکیپ مشترک از بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، تعزیرات حکومتی و کارگروه آرد و نان استان، بازرسی ها به صورت مستمر در دو شیفت صبح و عصر در قالب تیم های بازرسی سه نفره اجرا می شود.

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر و روزانه از نانوایی ها انجام و با متخلفان و اخلاگران حوزه آرد و نان  برخورد قاطع قانونی انجام خواهد گرفت.

غریب با بیان اینکه نظارت بر نانواییهای این استان برای پیشگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی و گرانفروشی تشدید شده است اظهار داشت: قیمت آرد نانواییها هیچگونه تغییری نداشته و با هرگونه افزایش قیمت نان برخورد می شود.

وی اضافه کرد: طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط، کیفیت، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرند.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف شامل کم فروشی یا گران فروشی، مراتب را از طریق شماره تماس 124 به بازرسان واحد بازرسی ونظارت اطلاع دهند.

 

حجم ویدیو: 8.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید