Iranian Agriculture News Agency

عفوی خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 40 تن روغن و 34 تن برنج احتکاری در شهرهای تبریز و بستان آباد

برخورد قاطع و بدون اغماض با احتکارکنندگان کالاهای اساسی در استان آذربایجان شرقی

معاون‌ مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی از کشف و ضبط بیش از 40 تن روغن مایع و جامد ، 34 تن برنج و یک تن شکر احتکاری در شهرهای تبریز و بستان آباد خبر داد.

کشف و ضبط بیش از 40 تن روغن و 34 تن برنج احتکاری در شهرهای تبریز و بستان آباد

علی رضا عفوی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: با رصدهای اطلاعاتی و عملیاتی بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی به ارزش ۳ میلیاردریال که توسط یک دستگاه خودرو باری ۶ چرخ در محدوده بستان آباد به خارج از استان انتقال می داد که با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شد.

 وی گفت: همچنین در یک عملیات دیگر بیش از ۲۳ تن روغن مایع و ۳۴ تن برنج هندی در یکی از انبارهای مرکزی یکی از فروشگاه زنجیره ای در سطح شهرستان بستان آباد کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون‌ مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان در ادامه از کشف و ضبط بیش از 7 تن روغن جامد و یک تن شکر در یک پارکینک منزل شخصی در شهر تبریز خبر داد و افزود: با هرگونه احتکار کننده کالاهای اساسی در استان آذربایجان شرقی  از طریق مراجع قضایی برخود قاطعانه ای خواهیم کرد‌.

وی از عزم جدی مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در برخورد قاطع و بدون اغماض با هرگونه احتکار، قاچاق و توزیع کالاهای اساسی خارج از شبکه توزیع خبر داد و تاکید کرد: همین جا اعلام می کنم که به هیچ وجه اجازه احتکار نخواهیم داد و با احتکار کننده ها برخورد می کنیم.

عفوی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیتهای اینگونه افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید