Iranian Agriculture News Agency

تبریزی خبر داد:

یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان شرقی پرداخت شد

معاون بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در سالزراعی جاری یکهزار و ۶۷۵میلیارد ریال غرامت به بیش از ۴۳ هزار نفر از کشاورزان، دامداران و بهره برداران خسارت دیده استان از حوادث جوی و طبیعی پرداخت شد.

یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان شرقی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، علی حاج ملاعلی تبریزی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این خسارت به تفکیک در بخش محصولات باغی ۶۳۰ میلیاردریال، محصولات زراعی ۹۳۸ میلیاردریال و در بخش دام و طیور مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در خصوص میزان بیمه واحدهای دامی گفت: در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۱۷۲ هزار راس دام سبک وسنگین با ۶ هزار و ۱۳۰ قرارداد بیمه گذاری زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

رئیس صندوق بیمه آذربایجان شرقی به میزان بیمه باغات اشاره کرد و گفت: برای امسال بیش از هشت هزار و ۴۰۰ هکتار از باغات در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته و تعداد بیمه گذاران در این بخش ۱۴هزار و ۴۴۸ نفر است.

 تبریزی در مورد بیمه اراضی زراعی اظهار کرد: برای امسال بیش از ۲۷۰هزار هکتار از اراضی زراعی در استان آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است، بطوری که تعداد ۳۱هزار و ۹۱۶ بیمه گذار محصولات خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان گفت: بیش از ۲۹ میلیون قطعه طیور در بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰تحت پوشش بیمه درآمده به گونه ای که تعداد یکهزار و ۷۴۹ بیمه گذار، طیور خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید