Iranian Agriculture News Agency

تشکیل اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت و برنامه ریزی عملکرد تعاون روستایی آذربایجان شرقی

ارزیابی عملکرد باید منجر به بهبود کارآیی، اثربخشی و بهره‌وری در سازمان شود

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت و برنامه ریزی عملکرد تعاون روستایی آذربایجان شرقی با حضور مدیر تعاون روستایی استان و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل اطاق جلسه شهید حاج قاسم سلیمانی تعاون روستایی برگزار شد.

ارزیابی عملکرد باید منجر به بهبود کارآیی، اثربخشی و بهره‌وری در سازمان شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حیدر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه در خصوص بهبود مدیریت عملکرد مواردی را توضیح داده و افزود: ارزیابی عملکرد باید منجر به بهبود کارآئی، اثربخشی و بهره وری در سازمان شده و با برنامه ریزی و دقت در عملکرد و خلاقیت و نوآوری موجبات پیشرفت و تعالی سازمان شود.

 رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی استان نیز در مورد نحوه ارزیابی و مسائل و مشکلات پیش روی این سازمان مطالبی را جهت بهره برداری عنوان کرد.

کفتنی است در این جلسه که سرکارخانم محمدی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، خانجانی معاون اداری و مالی سازمان و دبیران کمیته های زیر مجموعه کارگروه توسعه مدیریت و برنامه ریزی تعاون روستایی استان حضور داشتند دبیران کمیته های مربوطه از نتایج عملکرد در خصوص مصوبات جلسات گذشته کارگروه توسعه مدیریت عملکرد به سمع و نظر حاضرین جلسه رساندند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید