Iranian Agriculture News Agency

خیری در گفتگو با ایانا خبر داد:

صدور هرگونه مجوز و نهاده های کشاورزی منوط به ارائه سند شش دانگ اراضی کشاورزی است

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب گفت: صدور هرگونه مجوز و نهاده های کشاورزی در سالزراعی پیشرو برای بهره برداران بخش کشاورزی منوط به ارائه سند شش دانگ اراضی کشاورزی است .

صدور هرگونه مجوز و نهاده های کشاورزی منوط به ارائه سند شش دانگ اراضی کشاورزی است

روح الله خیری در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب گفت: کشاورزان برای دریافت هرگونه خدمات کشاورزی از جهاد کشاورزی شهرستان، باید سند شش دانگ اراضی کشاورزی ارائه دهند.

وی افزود: کشاورزان برای دریافت سند شش دانگ زمین کشاورزی تا زمان کشت پاییزه فرصت دارند و می توانند در این فرصت نسبت به اخذ سند شش دانگ اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه شرکت پیمایش گستر پاکان با داشتن مجوز و با حضور در مساجد و دهیاریهای روستاها برای تایید اراضی کشاورزی و صدور تاییه اخذ مجوز، با جهاد کشاورزی شهرستان همکاری می کند، افزود: کشاورزان محترم می توانند همه روزه به غیر از ایام تعطیل با در دست داشتن مدارک مربوط به زمین کشاورزی و با مراجعه به دهیاری و مراکز تعیین شده توسط دهیاری روستاها اقدام به اخذ مجوز صدور سند مالکیت شش دانگ اراضی کشاورزی کنند.

خیری با اشاره به زمان شروع کشت پاییزه در مهرماه سال 1401 تاکید کرد: کشاورزان باید در اسرع وقت و بدون تلف کردن زمان نسبت به اخذ سند شش دانگ اقدام کنند و در این راستا از دفاتر ثبت اسناد رسمی خواست تا برای صدور سند شش دانگ اراضی کشاورزی با کشاورزان محترم و جهاد کشاورزی شهرستان تعامل بیشتر و نزدیک تری داشته باشند.

وی در ارتباط با هزینه اخذ سند شش دانگ اراضی کشاورزی گفت: این طرح رایگان بوده و جهاد کشاورزی شهرستان هیچگونه هزینه ای از کشاورزان و صاحبان زمین های کشاورزی دریافت نخواهد کرد و تنها هزینه ثبت مدارک و دفاتر ثبت اسناد رسمی مبلغ ناچیزی برای صدور سند طبق قوانین دفاتر اسناد رسمی دریافت خواهند کرد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه اجرای این طرح در سراسر کشور و استان آذربایجان شرقی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان بناب جزو شهرستانهایی است که در حال حاضر در اکثر روستاها این طرح را آغاز کرده و با استقبال کشاورزان، پیشرفت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید