Iranian Agriculture News Agency

مهردادی:

تشکل های تعاونی روستایی نقش مهمی در ساماندهی بازار محصولات کشاورزی ایفا می کنند

سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: تعاون روستایی در حوزه تنظیم بازار، خریدتوافقی، حمایتی و تضمینی محصولات کشاورزی و توزیع میوه شب عید در کنار سازمان جهاد کشاورزی استان بسیار پررنگ عمل کرده است.

تشکل های تعاونی روستایی نقش مهمی در ساماندهی بازار محصولات کشاورزی ایفا می کنند

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی در دیدار با داوودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال 1401 گفت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان به منظور رونق اقتصادی ضروری بوده و شرکتهای تعاونی‌ روستایی و کشاورزی استان با برخورداری از ظرفیتهای موجود نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید داشته و دارند.

وی با بیان اینکه تعاونیها به دنبال نقش آفرینی بیشتری در اقتصاد هستند، افزود: تشکلهای تعاونی روستایی از طریق حذف واسطه گری و ایجاد زمینه مناسب برای بازاریابی محصولات کشاورزی نقش مهمی در ساماندهی بازار محصولات کشاورزی ایفا می نمایند.

داوودی نیز با اشاره به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، اظهار کرد: تعاون روستایی در شهرستانهای استان زیرساختهای خوبی دارد و باید از آنها استفاده مطلوب و بهینه ای شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید