Iranian Agriculture News Agency

تجلیل مادرشهید خلیل پورنهر از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل آرامش بازار کالاهای اساسی

آرامش در بازار کالاهای اساسی مدیون تلاشهای مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

مادرشهید خلیل پورنهر با اهدای لوح تقدیری به رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از وی به دلیل آرامش بازار کالاهای اساسی در عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان تجلیل نمود.

تجلیل مادرشهید خلیل پورنهر از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل آرامش بازار کالاهای اساسی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سرکارخانم صدیقه برهون ام الشهید در دیدار اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با خانواده شهید محمد خلیل پور نهر با بیان اینکه امسال بخاطر برنامه ریزهای صورت پذیرفته در آخر سال ، عید نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان، همچون سالهای گذشته شاهد تشکیل صفهای طویل برای تامین گوشت مرغ و التهاب در سطح بازار نبودیم گفت: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان همچون گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در آذربایجان شرقی در آستانه ماه مبارک رمضان با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری هم اکنون در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.

وی گفت: لازم می دانم بخاطر تلاشهای ارزنده در انجام شایسته ماموریتهای سازمانیِ سازمان جهاد کشاورزی استان و تامین امنیت غذایی، بخصوص توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی آذربایجان شرقی از شخص جناب آقای مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی قدردانی نمایم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به فراوانی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی در استان نسبت به سال قبل گفت: با نیم نگاهی به سطح شهرهای آذربایجان شرقی امسال آرامش در بازار کالاهای اساسی وجود دارد که بیانگر توجه دولت مردمی به نیازهای معیشتی مردم و سفره آنان است .

 اکبر فتحی تجلیل یک مادر معظم شهید و خانواده محترم شهید خلیل پورنهر از یک خادم مردم را بزرگترین تجلیل دانست و آن را انرژی مضاعفی برای مدیران بخش کشاورزی دانست و افزود: تجلیل خانواده معظم شهید را بالاتر از هر تجلیل و تکریمی می دانیم.

در ادامه این مراسم، مادر شهید خلیل پور با اهدای لوح تقدیر و تقدیم مدال نشان سرباز صلح آذربایجان(اخیراً به خانواده شهید خلیل پور اهدا شده بود) به  وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بخاطر دریافت مدال ملی روابط عمومی سرآمد و کسب عنوان بهترین روابط عمومی سال کشور در هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و نخستین  جشنواره مردمداری ایران تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

مادر شهید خلیل پور هنگام تقدیم نشان لیاقت به  وحید کاظم زاده بخاطر مدال آوری ملی به خطه قهرمان آذربایجان، از حمایتهای شایسته مهندس فتحی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از وی تجلیل و تقدیر کرد. ‌

 سرکارخانم صدیقه برهون خطاب به کاظم زاده گفت، همانطور که شما با تلاشهای خستگی ناپذیر خودتان در رشته روابط عمومی، آذربایجان و تبریز را سربلند کرده اید، قطعاً خداوند متعال نیز شما را در مسیر توجهات عالیه خود قرار خواهد داد و من نیز از شما بعنوان فرزند شایسته خودم تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است در این مراسم همچنین فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از مادر شهید محمد خلیل پورنهر بخاطر تلاشهای فرهنگی و اجتماعی ایشان تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید