Iranian Agriculture News Agency

بهداد تاکید کرد:

حفظ امنیت غذایی مردم از اولویت های اداره کل دامپزشکی استان است

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در جهت بررسی وضعیت اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از مراکز تولید و عرضه شهرستان بستان آباد بازدید کرد.

حفظ امنیت غذایی مردم از اولویت های اداره کل دامپزشکی استان است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد و هیأت همراه طی بازدیدی سرزده از شهرستان بستان آباد با حضور در جمع همکاران این اداره از نزدیک اقدامات و فعالیتهای همکاران در زمینه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید، از زحمات سربازان گمنام بهداشت و سلامت جامعه تقدیر و قدردانی نمود و اظهار داشت: همکاران دامپزشکی با انجام واکسیناسیون که بر علیه بیماریهای مشترک انجام می‌دهند، باعث پیشگیری از انتقال این بیماری به جوامع انسانی می‌شوند و جان میلیونها انسان را از خطرات حتمی نجات می‌دهند.

وی افزود: حفظ امنیت غذایی مردم از اولویت های اداره کل دامپزشکی استان بوده و در ایام تعطیلات نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان این اولویت باید در دستور کار ادارات شهرستانها قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان در این سفر یک روزه به همراه اکیپهای نظارت بهداشتی شهرستان در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شخصاً حضور یافت و نحوه عرضه بهداشتی و سالم فرآورده های خام دامی بازدید کرد.

وی همچنین از کشتارگاه نیمه صنعتی دام شهرستان بستان آباد نیز بازدید و بر نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه و سردخانه ها و کشتارگاه ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است در نظارت بهداشتی اکیپ نظارتی اداره دامپزشکی شهرستان که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان از اماکن عرضه شهرستان بستان آباد انجام شد، بالغ بر 200 کیلوگرم انواع فر آورده های خام دامی تاریخ منقضی از مراکز عرضه و سردخانه های شهرستان کشف و ضبط  گردید که پس از اخذ دستور از مراجع قضایی معدوم سازی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید