Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی ازجمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در تبریز

در عید نوروز و ماه مبارک رمضان مشکلی از لحاظ تامین و توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی وجود ند…

استاندار آذربایجان شرقی از یکی از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی شرکت پشتیبانی امور دام از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در تبریز بازدید کرد و در جریان روند تأمین و توزیع این کالاها در بازار قرار گرفت.

بازدید  استاندار آذربایجان شرقی از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی ازجمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در تبریز

 عابدین خرم در حاشیه بازدید از انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام در مصاحبه با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی در ارتباط با جلسه قرارگاه امنیت غذایی گفت: قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی هر هفته به صورت روزانه تشکیل می شود و در جلسه ای که امروز در خدمت همکاران سازمان جهادکشاورزی بودیم، گزارش کاملی از وضعیت کلیه انبارها و تقاضا و تامین کالاهای اساسی ارائه نمودند که طبق آن خوشبختانه در حوزه تامین پروتئین استان هیچ مشکلی از لحاظ تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد، همه انبارها پر بوده و توزیع آن در میان عرضه کنندگان شهرها و روستاها و همینطور درکلانشهر تبریز از امروز یا فردا آغاز خواهد شد و ان شاءالله در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشکلی از لحاظ تامین و توزیع این اقلام وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در همین راستا از وضعیت انبارهای استان بازدیدی به عمل آمد و گزارشهای همکاران سازمان جهادکشاورزی استان به صورت عملی مشاهده گردید.

استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط با عرضه میوه شب عید اظهار داشت: در این مورد نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و همه خریدهایی که باید انجام می شد، صورت گرفته و در انبارها موجود می باشد محل عرضه میوه ها نیز در خود شهر تبریز و دیگر شهرستانها مشخص شده و از روز جمعه به تدریج در میادینی که به صورت محله محور تعیین شده است با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار که قطعاً پایین تر از قیمت کف بازار می باشد، شروع خواهد شد.

خرّم در این بازدید پس از استماع گزارش‌های مسئولان درخصوص وضعیت کالاهای اساسی، دستورهای لازم به منظور عرضه نیازمندی‌های مردم در آستانه عید نوروز را صادر کرد.

 

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید