Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز خواستار شد :

برخورد قاطع با متخلفان و عاملین قطع درختان در استان

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز خواستار برخورد با متخلفان و عاملین قطع درختان شد.

برخورد قاطع با متخلفان و عاملین قطع درختان در استان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مجموعه تفریحی گردشگری عون‌بن‌علی که اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی،  رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مدیران تبریز نیز حضور داشتند ، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: امیدوارم همه ما در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنیم یک درخت بکاریم و با متخلفان و کسانی که درختان را قطع می‌کنند، برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه در اسلام به درختکاری خیلی سفارش شده است گفت: پیامبر (ص) می‌فرمایند هر مسلمانی بذری یا درختی بکارد و از میوه این بذر و درخت، یک انسان و پرنده‌ای استفاده کند، برایش صدقه حساب می‌شود.

وی تصریح کرد: همانطور که به کاشت درخت اهمیت می‌دهیم باید سازمان‌های ذیربط مانع قطع درختان بشوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز یادآور شد: زندگی سالم در سایه محیط زیست سالم است و امیدوارم همه ما بتوانیم برای شادابی محیط زیست قدم‌های مثبتی برداریم.

وی از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری تبریز که به امر درختکاری اهمیت می‌دهند، قدردانی کرد.

 

حجم ویدیو: 27.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید