Iranian Agriculture News Agency

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت

غرس چند اصله نهال در مجموعه تفرجگاهی عون‌بن‌علی تبریز

همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، امام جمعه تبریز، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در مجموعه عون‌بن‌علی تبریز اقدام به غرس نهال کردند.

غرس چند اصله نهال در مجموعه تفرجگاهی عون‌بن‌علی تبریز

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، امام جمعه تبریز، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز و فرماندار تبریز در مجموعه عون‌بن‌علی تبریز اقدام به غرس نهال کردند.

عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به همراه  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ،  رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان،  اعضای شورای شهر ، سرپرست شهرداری تبریز و علی جعفری آذر فرماندار تبریز با حضور در مجموعه تفرجگاهی عون‌بن‌علی به صورت اقدام به غرس نهال کردند. 

کاشت نمادین نهال توسط مسولان استانی و شهری همه‌ساله جزو برنامه‌های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی است که امسال نیز این سنت حسنه با حضور امام جمعه تبریز به انجام رسید. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید