Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار

روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با ارسال پیام تبریکی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار خطاب به فرمانده سپاه عاشورا تاکید نمود: روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) است .

روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، متن پیام  اکبر فتحی خطاب به سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا به شرح زیر است:

عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده است و یادگار لحظه ‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند. روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین (ع) است.

پاسدار، حسین واره زمانه است و شرح دوباره پروانه؛ پروانه بی ادعایی که با طواف گرد شمع آزادگی، حریم و حرمت وطن را پاس می دارد شما هم ‌شاگردیهای مکتب علی اکبر و قاسم هستید که در کتاب پارسی وطن، هم خانواده با لغات جانبازی و شهادتید. درخت وجودتان هماره سرفراز باد، ای سبزپوشان بهار ایمان، روزتان، یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب دفاع از حریم ولایت باشید. پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک گوی فرمان «حی علی خیرالعمل» رهبر و مقتدای خویش  است.

   بدینوسیله فرخنده روز میلاد با سعادت حضرت اباعبداله الحسین(ع) و روز پاسدار را خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند احدیت توفیق خدمت به ایران اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید