Iranian Agriculture News Agency

وزارت جهادکشاورزی پیشتاز در تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در کشور

مدیران دولتی از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه استان استفاده کنند

مدیرکل روابط عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه مدیران دولتی باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند، گفت: رسانه‌ها در کنار پرداختن به مشکلات، برای حل آنها نیز راهکار ارائه کنند.

 وزارت جهادکشاورزی پیشتاز در تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رامین نظامی‌خواه روز یکشنبه در دیدار با مدیران و سرپرستان رسانه های دولتی مستقر در آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای کمک به تحقق سیاست های کلان دولت در استان نیازمند هم افزایی هرچه بیشتر رسانه ای هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اطلاع رسانی به دلیل پیچیدگی های افکار عمومی با ظهور فضای مجازی روز به روز دشوار تر می شود، اراده دولت بر تقویت اطلاع رسانی استوار بوده و این رویکرد در استان نیز با قوت پیگیری می شود.

نظامی خواه با اشاره به مرجعیت رسانه های رسمی، گفت: برای مقابله با بحث شایعه و شائبه در فضای اطلاع رسانی نیازمند هم افزایی رسانه ای هستیم.

وی اضافه کرد: کار حرفه ای رسانه های دولتی، مزیتی برای افزایش امید آفرینی در سطح جامعه است و رویکرد پرداخت به مشکلات موجود نیز باید با ارایه راهکار و حل مشکلات جامعه باشد.

مدیرکل روابط عمومی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سیاست های کلان اعلام شده ای دارد که برای پیشبرد آنها می کوشد و رسانه های دولتی در سطح استان نیز باید همراه و همیار مدیریت استان باشند.

وی ادامه داد: در مقابل ضرورت دارد مدیران دولتی نیز از ظرفیت رسانه ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کنند.

نظامی‌خواه با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر رسانه های بهره مند از حمایت های دولتی برای تولید محتوا و ارایه گزارش اقدامات و دستاوردهای دولت، گفت: اتکا به تولیدات روابط عمومی برای تولید محتوا در رسانه ها کفایت نمی کند و رسانه ها باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.

وی افزود: پرداخت به مطالبات مردمی در گروی ارایه تحلیل ها و تفسیرهای رسانه ای از مزیت ها و کمبودهای استان است تا مدیران دستگاه ها بتوانند تصمیمات واقعی تر و موثرتری در راستای حل مشکلات مردم بگیرند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و سرپرست خبرگزاری به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه در راستای تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات رئیس جمهوری فرمان تشکیل قرارگاه جهاد تبیین توسط وزیر جهادکشاورزی صادر شد گفت: وزارت جهادکشاورزی پیشتاز در تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در کشور می باشد.

وحید کاظم زاده با بیان اینکه با حکم  ساداتی نژاد مقام عالی وزارت جهادکشاورزی ، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه به عنوان دبیر قرارگاه جهاد تبیین در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شده است ادامه داد: در این حکم آمده است با توجه به فرمان جهاد تبیین توسط رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و تاکید ریاست محترم جمهوری در راستای اجرای این فرمان نسبت به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین وزارت جهاد کشاورزی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخل و خارج از مجموعه نسبت به تبیین دستاوردهای وزارت خانه، اقدامات لازم در ارتباط با این فریضه مهم را مبذول و اجرا نمایید.

گفتنی است در این نشست مدیران و سرپرستان رسانه های منتسب به دولت مستقر در آذربایجان شرقی نیز راهکارها و پیشنهادهای خود را ارایه کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید