Iranian Agriculture News Agency

اسلامی در گفتگو با ایانا خبر داد:

تجلیل از برگزیده برتر تسهیلگر زن روستایی عجب شیری با حضور وزیر جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر از تجلیل از برگزیده برتر تسهیلگر زن روستایی این شهرستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

تجلیل از برگزیده برتر تسهیلگر زن روستایی عجب شیری با حضور وزیر جهاد کشاورزی

 احمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: تسهیل گری در کشاورزی فرایندی است که در آن فردی که مورد قبول همه است و نقشی بی طرف دارد به بهره برداران کشاورزی کمک می کند تا مشکلات خود را تشخیص دهند، راه حلهای مناسب بیابند و تصمیمات درستی اتخاذ کنند و در نتیجه اثربخشی شان افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به اهمیت لزوم این فرایند در راستای اجرای پروژه های کشاورزی و نیز پروژه بسط و توسعه مدیریت محیط زیست و معیشت های پایدار در احیای دریاچه ارومیه مشارکت و فعالیت زنان روستایی این شهرستان را بسیار کارساز و اثربخش دانسته و افزود: نتایج موثر تسهیلگران زن روستایی در پروژه های مذکور که از سال 1394 شروع و نیز در سالجاری در این شهرستان ادامه دارد بسیار چشمگیر بوده و ما شاهد مشارکت خوب بهره برداران در این خصوص هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر در  پایان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب سرکار خانم مهندس پروانه نوروزی به عنوان سه برگزیده زن روستایی کشوری و فعال در امور تسهیلگری پروژه های احیای دریاچه ارومیه در دیدار با وزیر محترم جهاد کشاورزی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون در مشارکت و اجرای پروژه های کشاورزی کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید