Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

افتتاح طرح گلخانه‌ای به مساحت ۳۷۰۰ متر در شهرستان جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از افتتاح یک طرح گلخانه در روستای گلفرج، با حضور امامان جمعه شهرستان و فرماندار، بخشدار، مدیر باغبانی استان و سایر اعضای شورای اداری شهرستان در ایام الله گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح طرح گلخانه‌ای به مساحت ۳۷۰۰ متر در شهرستان جلفا

رضا عباسی  در مراسم افتتاح این طرح که با حضور امامان جمعه شهرستان و فرماندار، بخشدار، مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و سایر اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: این گلخانه در زمینی به مساحت ۳۷۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در روستای گلفرج شهرستان جلفا احداث شده است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید در واحد سطح و افزایش بهره وری با رویکرد حفظ منابع پایه از جمله آب  از اهداف اجرای اینگونه طرح ها است، اضافه کرد: یکی از گزینه‌ها و سیاست‌های اصلی برای دستیابی به اهداف مذکور توسعه گلخانه‌ها است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا ادامه داد: با افتتاح این پروژه سطح گلخانه های شهرستان به بیش از 158 هکتار افزایش یافت.

 عباسی با بیان اینکه 57 درصد گلخانه های استان در جلفا می باشد و توسعه گلخانه‌ها در سطح شهرستان مورد حمایت است و تمهیداتی هم به همین منظور در نظر گرفته شده است، افزود: با آغوش باز پذیرای تمام سرمایه گذاران هستیم و نهایت خدمت را به آن ارائه می دهیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید